Az autóipari ügyfél-életciklus mindvégig gondos adatkezelést és prémium ügyfélszolgálatot kíván meg. Sokéves iparági tapasztalatunk révén az autóipar speciális igényei szerint egy tökéletesen működő, automatizált rendszerré képezzük le az ügyfélkommunikációs folyamatokat. Az érdeklődés felkeltése, az adásvétel folyamata és az autó használata mind olyan fázisok, ahol személyre szabott szolgáltatást és customer experience-t kell adni a vásárlónak.

Az ügyfél életciklus szinte minden pontján maximálisan gondoskodunk ügyfeleid és partnereid egyedi igényeiről.

A költséghatékony működést, a mérhető eredményeket és a gyors megtérülést alapnak tekintheted, ha minket bízol meg.

felveszem a kapcsolatot

Céged igényeihez maximálisan igazodva számos területen nyújtunk magas szintű, piacvezető eszközöket biztosító szolgáltatást:

  • elemezzük és értékeljük a meglévő CRM folyamatokat
  • megvizsgáljuk a CRM IT rendszert
  • interjúkat készítünk a CRM munkatársakkal
  • megoldjuk az adatbázis vagy szoftver problémákat
  • új CRM aktivitásokat, rendszert vezetünk be
  • menedzseljük a CRM folyamatokat
  • teljeskörű direkt marketing szolgáltatást biztosítunk
  • kialakítjuk és működtetjük az ügyfélszolgálatot
autóipar
offer-icon
Tudunk Neked és a cégednek segíteni? Kérdésed van a témával kapcsolatban?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!