• Szolgáltatások
    uzleti-igeny-icon Üzleti igény szerint
    • marketing tanácsadás
    • CRM tervezés
    • B2B adatbázis építés
    • CRM optimalizálás
    • ügyfélszolgálat
    • GDPR tanácsadás
    iparag-icon Iparág szerint
    • kiskereskedelem
    • nagykereskedelem
    • üzleti szolgáltatók
    • autóipar
  • A CROME
    Csapat
    Történetünk
    Miért minket válassz?
  • Eredményeink
  • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat
en

Blog

Saját készítésű blogunk CRM-ről, marketingről és mindenről, amihez értünk
Sikeres CRM bevezetés 5. - Így alakíts ki jól működő adatstruktúrát! Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Sikeres CRM bevezetés 5. - Így alakíts ki jól működő adatstruktúrát!

CRM rendszer tervezés stratégia
2023.05.04.
5 perc olvasási idő

A CRM rendszer adatstruktúrája csak alapanyag, amit lehet és kell is tovább finomítani a megfelelő adatstruktúra felépítésével. Ennek részleteit ismered meg cikkünkből.

Mazura Péter
Hogyan segítheti a marketing feladataidat a mesterséges intelligencia? Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Hogyan segítheti a marketing feladataidat a mesterséges intelligencia?

Marketing automatizáció Mesterséges intelligencia
2023.03.24.
9 perc olvasási idő

A ChatGPT rendkívül értékes eszköz a marketingben, de ehhez az értékhez csak a megfelelő promptok juttatnak el minket. Megmutatjuk, hogyan kérdezz, és azt is, hogyan értelmezd a választ.

Nagy Tyukos Ádám
Az MI hatása a marketingre, avagy mit hoz a ChatGPT? Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Az MI hatása a marketingre, avagy mit hoz a ChatGPT?

Marketing automatizáció Mesterséges intelligencia
2023.03.08.
7 perc olvasási idő

A ChatGPT nem egy újabb chatbot. Robbanásszerű fejlődés előtt áll, amit az alig 2 hónap alatt 100 millióra duzzadt felhasználó bázis is mutat. Mit tud ez a technológia - és mit nem?

Nagy Tyukos Ádám
Sikeres CRM bevezetés 4 - Így alakítsd ki a CRM rendszer értékelési kritériumrendszerét! Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Sikeres CRM bevezetés 4 - Így alakítsd ki a CRM rendszer értékelési kritériumrendszerét!

CRM rendszer tervezés stratégia
2023.02.10.
8 perc olvasási idő

Egy körültekintően felállított kritériumrendszer segítségével fel lehet mérni, mennyire passzol egy cég igényeihez egy adott CRM rendszer. Megmutatjuk, hogyan fogj hozzá és miket mérlegelj.

Mazura Péter
előző
1 2 3 4 5 6
következő
Tetszik a cikkünk?
Információra szomjazol?
Akkor iratkozz fel hogy mindig frissen meríthess blogunkból!
Itt találod adatkezelési tájékoztatónkat.
Címkék
adatbázis építés adatkezelés adatvédelem B2B COVID-19 CRM email marketing GDPR lead generálás marketing Marketing automatizáció Mesterséges intelligencia omnichannel online marketing rendszer tervezés stratégia szegmentáció tervezés ügyfélkapcsolat Ügyfélszolgálat videocall webchat weboldal
Ajánló
Sikeres CRM bevezetés 2. - Milyen folyamatokat akarsz kezelni? 2019.02.14. 5 perc Sikeres CRM bevezetés 1. - Tudd, hogy mit akarsz! 2018.11.30. 3 perc Az első GDPR büntetések tanulságai 2018.11.22. 5 perc
Jogi közleményAdatkezelésImpresszumInformációbiztonság
Copyright © 2011-25 Crome Communication Kft.
arculat és webfejlesztés: PW Studio
Szolgáltatások
vissza
Üzleti igény szerint
  • marketing tanácsadás
  • CRM tervezés
  • B2B adatbázis építés
  • CRM optimalizálás
  • ügyfélszolgálat
  • GDPR tanácsadás
Iparág szerint
  • kiskereskedelem
  • nagykereskedelem
  • üzleti szolgáltatók
  • autóipar
A CROME
vissza
Csapat
Történetünk
Miért minket válassz?
Eredményeink
Blog
Karrier
Kapcsolat
en