• Szolgáltatások
    uzleti-igeny-icon Üzleti igény szerint
    • marketing tanácsadás
    • CRM tervezés
    • B2B adatbázis építés
    • CRM optimalizálás
    • ügyfélszolgálat
    • GDPR tanácsadás
    iparag-icon Iparág szerint
    • kiskereskedelem
    • nagykereskedelem
    • üzleti szolgáltatók
    • autóipar
  • A CROME
    Csapat
    Történetünk
    Miért minket válassz?
  • Eredményeink
  • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat
en

Ügyfélszolgálat

Cikkek ezzel a címkével
Videocall: A jövő ügyfélszolgálati csatornája? Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Videocall: A jövő ügyfélszolgálati csatornája?

videocall Ügyfélszolgálat ügyfélkapcsolat
2022.04.29.
7 perc olvasási idő

Bemutatjuk, milyen érvek szólnak szólnak a video ügyfélszolgálat bevezetése mellett. Kinek ajánljuk, milyen feltételek szükségesek hozzá? Cikkünkből kiderül!

Mazura Péter
Ügyfélszolgálat a COVID-19 után Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Ügyfélszolgálat a COVID-19 után

Ügyfélszolgálat COVID-19
2020.07.30.
3 perc olvasási idő

A COVID-19 sok változást hozott az ügyfélszolgálatok életébe, nézzük, melyek azok, melyek a járvány után is velünk maradnak.

Nagy Tyukos Ádám
Miért jó Neked, ha ki van szervezve a céged ügyfélszolgálata? Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Miért jó Neked, ha ki van szervezve a céged ügyfélszolgálata?

CRM Ügyfélszolgálat
2018.11.13.
4 perc olvasási idő

Mik az előnyei a kiszervezett ügyfélszolgálatnak? Mi tartja vissza a cégeket ettől a megoldástól, és hogy tudunk ezekre a vélt vagy valós problémákra megoldást adni?

Mazura Péter
Tetszik a cikkünk?
Információra szomjazol?
Akkor iratkozz fel hogy mindig frissen meríthess blogunkból!
Itt találod adatkezelési tájékoztatónkat.
Címkék
adatbázis építés adatkezelés adatvédelem B2B COVID-19 CRM email marketing GDPR lead generálás marketing Marketing automatizáció Mesterséges intelligencia omnichannel online marketing rendszer tervezés stratégia szegmentáció tervezés ügyfélkapcsolat Ügyfélszolgálat videocall webchat weboldal
Ajánló
Sikeres CRM bevezetés 2. - Milyen folyamatokat akarsz kezelni? 2019.02.14. 5 perc Sikeres CRM bevezetés 1. - Tudd, hogy mit akarsz! 2018.11.30. 3 perc Az első GDPR büntetések tanulságai 2018.11.22. 5 perc
Jogi közleményAdatkezelésImpresszumInformációbiztonság
Copyright © 2011-25 Crome Communication Kft.
arculat és webfejlesztés: PW Studio
Szolgáltatások
vissza
Üzleti igény szerint
  • marketing tanácsadás
  • CRM tervezés
  • B2B adatbázis építés
  • CRM optimalizálás
  • ügyfélszolgálat
  • GDPR tanácsadás
Iparág szerint
  • kiskereskedelem
  • nagykereskedelem
  • üzleti szolgáltatók
  • autóipar
A CROME
vissza
Csapat
Történetünk
Miért minket válassz?
Eredményeink
Blog
Karrier
Kapcsolat
en