• Szolgáltatások
    uzleti-igeny-icon Üzleti igény szerint
    • marketing tanácsadás
    • CRM tervezés
    • B2B adatbázis építés
    • CRM optimalizálás
    • ügyfélszolgálat
    • GDPR tanácsadás
    iparag-icon Iparág szerint
    • kiskereskedelem
    • nagykereskedelem
    • üzleti szolgáltatók
    • autóipar
  • A CROME
    Csapat
    Történetünk
    Miért minket válassz?
  • Eredményeink
  • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat
en

CRM

Cikkek ezzel a címkével
Sikeres CRM bevezetés 5. - Így alakíts ki jól működő adatstruktúrát! Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Sikeres CRM bevezetés 5. - Így alakíts ki jól működő adatstruktúrát!

CRM rendszer tervezés stratégia
2023.05.04.
5 perc olvasási idő

A CRM rendszer adatstruktúrája csak alapanyag, amit lehet és kell is tovább finomítani a megfelelő adatstruktúra felépítésével. Ennek részleteit ismered meg cikkünkből.

Mazura Péter
Sikeres CRM bevezetés 4 - Így alakítsd ki a CRM rendszer értékelési kritériumrendszerét! Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Sikeres CRM bevezetés 4 - Így alakítsd ki a CRM rendszer értékelési kritériumrendszerét!

CRM rendszer tervezés stratégia
2023.02.10.
8 perc olvasási idő

Egy körültekintően felállított kritériumrendszer segítségével fel lehet mérni, mennyire passzol egy cég igényeihez egy adott CRM rendszer. Megmutatjuk, hogyan fogj hozzá és miket mérlegelj.

Mazura Péter
Weboldal perszonalizáció, amivel mindenki nyer Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Weboldal perszonalizáció, amivel mindenki nyer

CRM szegmentáció omnichannel
2022.09.07.
8 perc olvasási idő

A perszonalizált weboldal tartalmakat szeretik a vásárlók és jövedelmezőek lehetnek a cégek számára. Mitől ennyire nyerő a perszonalizáció? Ennek jártunk utána.

Nagy Tyukos Ádám
Sikeres CRM bevezetés 3. - Milyen adatokra van szükséged? Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Sikeres CRM bevezetés 3. - Milyen adatokra van szükséged?

rendszer tervezés CRM stratégia
2022.08.01.
7 perc olvasási idő

A céged számára ideális CRM rendszer kiválasztásához a folyamataid mellett a hozzájuk kapcsolódó adatok feltérképezésére is szükség van. Megmutatjuk, hogyan végezd ezt el.

Mazura Péter
Omnichannel stratégia, a kiváló vásárlói élmény eszköze Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Omnichannel stratégia, a kiváló vásárlói élmény eszköze

omnichannel CRM ügyfélkapcsolat stratégia
2022.07.08.
6 perc olvasási idő

Az omnichannel stratégia kiváló eszköz a vásárlói elégedettség növelésére, mert segít tükörsima ügyfélélményt nyújtani. Emellett profitot hoz és egyszerűsíti a folyamataidat.

Mazura Péter
Nehéz eldöntened, hogy melyik ügyfélre mekkora figyelmet fordíts? A customer scoring megmutatja! Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Nehéz eldöntened, hogy melyik ügyfélre mekkora figyelmet fordíts? A customer scoring megmutatja!

rendszer tervezés CRM stratégia
2022.06.21.
8 perc olvasási idő

A customer scoring egy kiváló indikátor, ami megmutatja, hogy az adott lead éppen hol jár a sales funnelben, mit kell vele tenned, hogy konvertáljon, vagy hogy várhatóan konvertálni fog-e valaha.

Nagy Tyukos Ádám
Rendkívül hasznos, de kevéssé használt marketing eszköz: Ez a buyer persona Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Rendkívül hasznos, de kevéssé használt marketing eszköz: Ez a buyer persona

szegmentáció CRM
2022.06.07.
7 perc olvasási idő

A buyer persona segít, hogy célzottabban alakítsd ki a kommunikációdat, az ajánlataidat és ezzel sikeresebben adj el. A jó hír, hogy valószínűleg mindened megvan, hogy felépítsd.

Nagy Tyukos Ádám
Sikeres CRM bevezetés 2. - Milyen folyamatokat akarsz kezelni? Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Sikeres CRM bevezetés 2. - Milyen folyamatokat akarsz kezelni?

rendszer tervezés CRM stratégia
2019.02.14.
5 perc olvasási idő

Már tudjuk a CRM rendszerünk célját? Akkor elindulhat a tervezés folyamata, ami máris számos izgalmas kérdést vet fel.

Mazura Péter
Sikeres CRM bevezetés 1. - Tudd, hogy mit akarsz! Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Sikeres CRM bevezetés 1. - Tudd, hogy mit akarsz!

stratégia CRM rendszer tervezés
2018.11.30.
3 perc olvasási idő

Hogy fognak bele a profik egy CRM rendszer hatékony bevezetésébe? A kulcs a célmeghatározás és annak elfogadtatása, és ez nem is olyan könnyű.

 

Mazura Péter
Miért jó Neked, ha ki van szervezve a céged ügyfélszolgálata? Mazura Péter Mazura Péter Ügyvezető

Miért jó Neked, ha ki van szervezve a céged ügyfélszolgálata?

CRM Ügyfélszolgálat
2018.11.13.
4 perc olvasási idő

Mik az előnyei a kiszervezett ügyfélszolgálatnak? Mi tartja vissza a cégeket ettől a megoldástól, és hogy tudunk ezekre a vélt vagy valós problémákra megoldást adni?

Mazura Péter
Tetszik a cikkünk?
Információra szomjazol?
Akkor iratkozz fel hogy mindig frissen meríthess blogunkból!
Itt találod adatkezelési tájékoztatónkat.
Címkék
adatbázis építés adatkezelés adatvédelem B2B COVID-19 CRM email marketing GDPR lead generálás marketing Marketing automatizáció Mesterséges intelligencia omnichannel online marketing rendszer tervezés stratégia szegmentáció tervezés ügyfélkapcsolat Ügyfélszolgálat videocall webchat weboldal
Ajánló
Sikeres CRM bevezetés 2. - Milyen folyamatokat akarsz kezelni? 2019.02.14. 5 perc Sikeres CRM bevezetés 1. - Tudd, hogy mit akarsz! 2018.11.30. 3 perc Az első GDPR büntetések tanulságai 2018.11.22. 5 perc
Jogi közleményAdatkezelésImpresszumInformációbiztonság
Copyright © 2011-25 Crome Communication Kft.
arculat és webfejlesztés: PW Studio
Szolgáltatások
vissza
Üzleti igény szerint
  • marketing tanácsadás
  • CRM tervezés
  • B2B adatbázis építés
  • CRM optimalizálás
  • ügyfélszolgálat
  • GDPR tanácsadás
Iparág szerint
  • kiskereskedelem
  • nagykereskedelem
  • üzleti szolgáltatók
  • autóipar
A CROME
vissza
Csapat
Történetünk
Miért minket válassz?
Eredményeink
Blog
Karrier
Kapcsolat
en