Sikeres CRM bevezetés 5. - Így alakíts ki jól működő adatstruktúrát!
A CRM rendszer adatstruktúrája csak alapanyag, amit lehet és kell is tovább finomítani a megfelelő adatstruktúra felépítésével. Ennek részleteit ismered meg cikkünkből.
A CRM rendszer adatstruktúrája csak alapanyag, amit lehet és kell is tovább finomítani a megfelelő adatstruktúra felépítésével. Ennek részleteit ismered meg cikkünkből.
Egy körültekintően felállított kritériumrendszer segítségével fel lehet mérni, mennyire passzol egy cég igényeihez egy adott CRM rendszer. Megmutatjuk, hogyan fogj hozzá és miket mérlegelj.
A perszonalizált weboldal tartalmakat szeretik a vásárlók és jövedelmezőek lehetnek a cégek számára. Mitől ennyire nyerő a perszonalizáció? Ennek jártunk utána.
A céged számára ideális CRM rendszer kiválasztásához a folyamataid mellett a hozzájuk kapcsolódó adatok feltérképezésére is szükség van. Megmutatjuk, hogyan végezd ezt el.
Az omnichannel stratégia kiváló eszköz a vásárlói elégedettség növelésére, mert segít tükörsima ügyfélélményt nyújtani. Emellett profitot hoz és egyszerűsíti a folyamataidat.
A customer scoring egy kiváló indikátor, ami megmutatja, hogy az adott lead éppen hol jár a sales funnelben, mit kell vele tenned, hogy konvertáljon, vagy hogy várhatóan konvertálni fog-e valaha.
A buyer persona segít, hogy célzottabban alakítsd ki a kommunikációdat, az ajánlataidat és ezzel sikeresebben adj el. A jó hír, hogy valószínűleg mindened megvan, hogy felépítsd.
Már tudjuk a CRM rendszerünk célját? Akkor elindulhat a tervezés folyamata, ami máris számos izgalmas kérdést vet fel.
Hogy fognak bele a profik egy CRM rendszer hatékony bevezetésébe? A kulcs a célmeghatározás és annak elfogadtatása, és ez nem is olyan könnyű.
Mik az előnyei a kiszervezett ügyfélszolgálatnak? Mi tartja vissza a cégeket ettől a megoldástól, és hogy tudunk ezekre a vélt vagy valós problémákra megoldást adni?