Sikeres CRM bevezetés 5. - Így alakíts ki jól működő adatstruktúrát!
A CRM rendszer adatstruktúrája csak alapanyag, amit lehet és kell is tovább finomítani a megfelelő adatstruktúra felépítésével. Ennek részleteit ismered meg cikkünkből.
A CRM rendszer adatstruktúrája csak alapanyag, amit lehet és kell is tovább finomítani a megfelelő adatstruktúra felépítésével. Ennek részleteit ismered meg cikkünkből.
Egy körültekintően felállított kritériumrendszer segítségével fel lehet mérni, mennyire passzol egy cég igényeihez egy adott CRM rendszer. Megmutatjuk, hogyan fogj hozzá és miket mérlegelj.
A céged számára ideális CRM rendszer kiválasztásához a folyamataid mellett a hozzájuk kapcsolódó adatok feltérképezésére is szükség van. Megmutatjuk, hogyan végezd ezt el.
A customer scoring egy kiváló indikátor, ami megmutatja, hogy az adott lead éppen hol jár a sales funnelben, mit kell vele tenned, hogy konvertáljon, vagy hogy várhatóan konvertálni fog-e valaha.
Már tudjuk a CRM rendszerünk célját? Akkor elindulhat a tervezés folyamata, ami máris számos izgalmas kérdést vet fel.
Hogy fognak bele a profik egy CRM rendszer hatékony bevezetésébe? A kulcs a célmeghatározás és annak elfogadtatása, és ez nem is olyan könnyű.