Sikeres CRM bevezetés 5. - Így alakíts ki jól működő adatstruktúrát!
A CRM rendszer adatstruktúrája csak alapanyag, amit lehet és kell is tovább finomítani a megfelelő adatstruktúra felépítésével. Ennek részleteit ismered meg cikkünkből.
A CRM rendszer adatstruktúrája csak alapanyag, amit lehet és kell is tovább finomítani a megfelelő adatstruktúra felépítésével. Ennek részleteit ismered meg cikkünkből.
A ChatGPT rendkívül értékes eszköz a marketingben, de ehhez az értékhez csak a megfelelő promptok juttatnak el minket. Megmutatjuk, hogyan kérdezz, és azt is, hogyan értelmezd a választ.
A ChatGPT nem egy újabb chatbot. Robbanásszerű fejlődés előtt áll, amit az alig 2 hónap alatt 100 millióra duzzadt felhasználó bázis is mutat. Mit tud ez a technológia - és mit nem?
Egy körültekintően felállított kritériumrendszer segítségével fel lehet mérni, mennyire passzol egy cég igényeihez egy adott CRM rendszer. Megmutatjuk, hogyan fogj hozzá és miket mérlegelj.
A perszonalizált weboldal tartalmakat szeretik a vásárlók és jövedelmezőek lehetnek a cégek számára. Mitől ennyire nyerő a perszonalizáció? Ennek jártunk utána.
A céged számára ideális CRM rendszer kiválasztásához a folyamataid mellett a hozzájuk kapcsolódó adatok feltérképezésére is szükség van. Megmutatjuk, hogyan végezd ezt el.
Az omnichannel stratégia kiváló eszköz a vásárlói elégedettség növelésére, mert segít tükörsima ügyfélélményt nyújtani. Emellett profitot hoz és egyszerűsíti a folyamataidat.
A customer scoring egy kiváló indikátor, ami megmutatja, hogy az adott lead éppen hol jár a sales funnelben, mit kell vele tenned, hogy konvertáljon, vagy hogy várhatóan konvertálni fog-e valaha.
A buyer persona segít, hogy célzottabban alakítsd ki a kommunikációdat, az ajánlataidat és ezzel sikeresebben adj el. A jó hír, hogy valószínűleg mindened megvan, hogy felépítsd.
Bemutatjuk, milyen érvek szólnak szólnak a video ügyfélszolgálat bevezetése mellett. Kinek ajánljuk, milyen feltételek szükségesek hozzá? Cikkünkből kiderül!
Napjainkban egy email marketing adatbázis puszta mérete mellett a deliverability is fő szemponttá vált, melynek előfeltétele a gondos szegmentáció.
A COVID-19 sok változást hozott az ügyfélszolgálatok életébe, nézzük, melyek azok, melyek a járvány után is velünk maradnak.
Egy weboldal elkészítése manapság már nem elsősorban programozói munkát jelent. Az utóbbi években az online marketing fejlődésének köszönhetően egyre kiélezettebb lett a verseny a weben, így a weboldalakkal szembeni elvárások is sokat változtak.
Már tudjuk a CRM rendszerünk célját? Akkor elindulhat a tervezés folyamata, ami máris számos izgalmas kérdést vet fel.
Hogy fognak bele a profik egy CRM rendszer hatékony bevezetésébe? A kulcs a célmeghatározás és annak elfogadtatása, és ez nem is olyan könnyű.
Kiszabták az első GDPR bírságokat, nézzük mik a tanulságok, hogy lehetett volna elkerülni ezeket a büntetéseket.
Mik az előnyei a kiszervezett ügyfélszolgálatnak? Mi tartja vissza a cégeket ettől a megoldástól, és hogy tudunk ezekre a vélt vagy valós problémákra megoldást adni?
A GDPR még mindenhol frissen lett bevezetve. Cikkünkben számos olyan kapcsolódó területre rámutatunk, amire csak a profik gondolnak.
A cikk második részében mindenről lerántjuk a leplet, ami a chattel kapcsolatos. Érveink vannak arra az esetre is, ha úgy gondolod, a Te ügyfeleid nem használnák a csevegő alkalmazást.
Időt, energiát, kiadásokat takarít meg Neked egy marketing stratégia. Ha a Te cégednél netán még nincs, bebizonyítjuk, miért érdemes megalkotni.
Miért érdemes a piackutatáshoz nyúlni, ha B2B adatbázisra van szükségünk és mi mindent nyerhetünk ezzel az eszközzel?
Nem lehet eléggé hangsúlyozni a chat fontosságát. A csevegő alkalmazás remekül működik, növeli a hatékonyságot és az eladásokat. Hogy pontosan miért?