Döntő fontosságú az eredményesség tekintetében a Customer Relationship Management folyamatok optimalizálása. Ha nem egységes stratégia mentén működik a rendszer, vagy éppen nem használ minden ügyféladatot, akkor nem tudja kiaknázni az összes, ügyfelekben rejlő potenciált.
A meglevő és jól működő ügyfél-aktivitások megtartásával, új kommunikációs pontok behozásával egy átgondolt, a céged működéséhez optimalizált rendszert hozunk létre. Ezáltal az összes kapacitást, ami az ügyfélkapcsolatokban van, ki lehet használni, ami a bevételi oldalon látványos javulást eredményez.
Céged már meglevő CRM rendszerét felülvizsgáljuk az ügyfél-életciklus mentén, és “felcsavarjuk” a hatékonyságát.
Az eredményessséghez az adatokon át visz az út. A Big Data korszakát éljük, ma már nem olajkutakat vásárolnak a befektetők, hanem adatbázisokat. Egy jól felépített és karbantartott adatbázisból a korábban rejtett, hasznosítatlan adatok révén hatalmas, pénzben kifejezhető érték nyerhető ki.
Mi segítünk jelenlegi adatállományod, adatstruktúrád, CRM szoftvered hatékonyabbá tételében.
Eszközeink:
- Automatizmusokat vezetünk be a manuális munka helyett adatimportokra, exportokra, riportokra,
- adatfelvételi formokat alakítunk át, hogy több és jobb adat érkezzen az ügyfelekről,
- egyszeri vagy rendszeres jelleggel tisztítunk meglévő adatbázisokat, hogy azok jobban támogassák a marketing és sales folyamatokat.
Legfontosabb írásaink a témában
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!