Mind marketing, mind sales területen elengedhetetlen a sikerhez, hogy az ügyfélkapcsolat rendszerbe legyen foglalva és részben automatizálva legyen. A Customer Relationship Management rendszer a cég működésének motorja.
Hogy a CRM rendszer bevezetése tökéletes legyen, ahhoz a meglevő marketing, sales és IT folyamatokat is át kell vizsgálni és adott esetben átalakítani.
Nagy falatnak tűnik? Bízd ránk, és mi gyorsan és hatékonyan végigvisszük a folyamatot.
A CRM rendszer létrehozása során meghatározzuk a célokat, megtervezzük a szükséges rendszereket, folyamatokat, és végigkísérjük az implementálási folyamatot.
A rendszer, amelyet kialakítunk cégednek:
- Egyértelmű céloknak felel meg
- Figyelembe veszi minden cégen belüli osztály és munkatárs eltérő igényeit
- Jól működik együtt más rendszerekkel (webshop, számlázás, raktár)
- Hatékonyabbá teszi az ügyfélszolgálat, a sales, a marketing terület működését
- A magasabb szinten kezelt ügyfelek növekedő elégedettségét fogod tapasztalni
- Mindezek eredményeként növeli a cég bevételeit
Legfontosabb írásaink a témában
Sikeres CRM bevezetés 1. - Tudd, hogy mit akarsz!
2018.11.30. | 3 perc olvasási idő
Hogy fognak bele a profik egy CRM rendszer hatékony bevezeté...
CRM rendszer adatstruktúra tervező
szakmai anyag
Egyedülálló segítség CRM rendszer bevezetés vagy migráció es...
Nehéz eldöntened, hogy melyik ügyfélre mekkora figyelmet fordíts? A customer scoring megmutatja!
2022.06.21. | 8 perc olvasási idő
A customer scoring egy kiváló indikátor, ami megmutatja, hog...
Ajánlatkérés
Tudunk Neked és a cégednek segíteni? Kérdésed van a témával kapcsolatban?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!