Menedzsment

Mazura Péter
Mazura Péter
Ügyvezető

Péter a cég alapító tulajdonosa. Tengeri vitorlázási tapasztalata segít abban, hogy az üzleti élet hullámai között is mindig révbe érjen a legénységgel.
Ügyvezetőnk gazdasági informatikus diplomát szerzett, valamint Adatvédelmi tisztviselői (DPO) képzettséggel is rendelkezik. Péternek évtizedes tapasztalata van a CRM adatbázisok kezelésének területén. Az cég vezetésével járó teendők mellett jelenleg is közreműködik a CRM adatbázisokkal, rendszerekkel kapcsolatos szakértői és IT feladatok stratégiai koordinálásában.

Hollós Bence
Hollós Bence
Business Process Manager

Bencének már a Sarkkert pult főnökeként is az volt a célkitűzése, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsa csapatával. Ez a cél nem változott lényegesen akkor sem, mikor a Skype email ügyfélszolgálati csapatában lett Team Leader. Bence 2011-ben lett a csapatunk tagja, azért felelt, hogy az általa irányított Contact Center minél hatékonyabban működjön. 2020 áprilisától új Business Process Manager pozíciónkat tölti be, így ezentúl a feladata nálunk a cégen belüli folyamatok fejlesztése, rendszerek tervezése, kialakítása és továbbfejlesztése is.

Tóth Nikoletta
Tóth Nikoletta
HR & Office Manager

Nikolett művelődésszervező szakon végzett, ezután ügyfélszolgálati, illetve HR szakemberként dolgozott. Ő az egyetlen nálunk, aki - munkája kapcsán - Angolában is megfordult.
2014-ben Lettershop agentként csatlakozott hozzánk, de idővel egyre több személyügyi és irodai menedzsment feladatot is profin megoldott, így 2019-től HR és Office managerként felel azért, hogy megfelelő munkakörnyezetben a megfelelő emberek dolgozzanak nálunk.

Mazurek Gina
Mazurek Gina
Recepciós

Irodánk zökkenőmentes működéséről és az elengedhetetlen kávé utánpótlásról 2019. októbere óta Gina gondoskodik. Mielőtt hozzánk érkezett a MOL székház és a HP Magyarország recepcióján szerzett tapasztalatot. Nemcsak kedves, mosolygós személyisége, de kiváló támogató munkája is nagy segítség csapatunk számára.

Ügyfélkapcsolat

Nagy Tyukos Ádám
Nagy Tyukos Ádám
Ügyfélkapcsolati vezető

Ádám a repülőgép-műszerész és történész végzettség megszerzését követően úgy tűnik, most már a végleg a CRM-nek és a marketingnek kötelezi el magát. Már a Crome 2010-es megalakulása előtt is ügyfélkapcsolattal és autóipari CRM koordinációval foglalkozott. Jelenleg Ádám a cégnél a CRM stratégiák és folyamatok kidolgozásával, valamint a direkt marketing kampányok tervezésével és koordinálásával foglalkozik. Emellett ő a Crome adatkezelési-adatvédelmi szakértője, mivel - Péterhez hasonlóan - Adatvédelmi tisztviselői (DPO) képzettséget szerzett.

Palcsó Tamás
Palcsó Tamás
Senior Account Manager

Tamás külgazdasági szakon, nemzetközi marketing szakirányon végzett. Már a Publicisnél és a Mediátor Groupnál is az ügyfélkapcsolati manager ismereteket szívta magába. Az autóipari, pénzintézeti és ingatlan terület marketing feladatainak kezelésében is komoly tapasztalatokat szerzett, mielőtt 2017 elején csatlakozott hozzánk.
Tamás a Crome account managereként CRM és DM kampányokat tervez és menedzsel, különösen jó abban, hogy proaktív ötletekkel inspirálja ügyfeleinket.

Nagy Nikolett
Nagy Nikolett
Account Manager

Nikolett 2019. júliusa óra erősíti csapatunkat. Kommunikáció és médiatudományi képesítése megszerzését követően ügynökségi és vállalati oldalon is tapasztalatot szerzett marketingstratégiai tervezésben, kampányok kivitelezésében, az online marketingtől a rendezvényekig. Dolgozott már vállalati marketing menedzseri pozícióban is, egy személyben felelve a cég marketing folyamataiért, így megvan a szemléletmódja és gyakorlata abban, hogy az egyes projekteket egy egymást támogató, átgondolt rendszerben valósítsa meg.

Adatbázis

Csontha Gábor
Csontha Gábor
Database Team Leader

Gábor az IT szektor több területén is tapasztalatot szerzett, mielőtt 2019 szeptemberében hozzánk érkezett. Foglalkozott ügyfélszolgálati informatikai rendszerekkel, projekmendezsmenttel valamint IT support erőforrás biztosításával is. Nálunk adatbázisokért és azok menedzsmentjéért felel. Hobbija is a téma köré összpontosul: megszállott gamer, és a témában az egyik legnépszerűbb magyar YouTube csatorna is az övé.

Kolozsvári Miklós
Kolozsvári Miklós
Junior Database Manager

Miki mindössze pár hete költözött Kolozsvárról Magyarországra, amikor 2019 nyarán csapatunk tagjává vált. Kezdetben panaszkezelő operátorként helyezkedett el a Crome-nál, majd IT végzettségére alapozva sikeresen pályázta meg a házon belül nyílt Junior adatbázis menedzser pozíciót, így 2020 áprilisától ebben az új munkakörben erősíti tovább a csapatunkat.

Contact Center

Mészáros-Virág Szilvia
Szilvi
Team Leader

Szilvi 2019 tavaszán csatlakozott csapatunkhoz. Az idegenforgalom-szálloda szak elvégzése után, ügyfél-/vendégközpontú hozzáállását néhány évig öt csillagos szállodáknál kamatoztatta, ahol vendégei megelégedettsége volt számára az első. Eredmény orientált személyisége közel tíz éves ügyfélszolgálati tapasztalattal és három gyermeke által edzett multifunkcionalitással párosul. Nyitott és mosolygós személyisége ügyfeleink igényeinek magas szintű kielégítésének és call centerünk jó hangulatának alappillérei.

Joó Gergely
Gergő
Contact Center Trainer

Gergő 2019. július végén lett a Crome csapatának tagja. Az ELTE szociológia szakán diplomázott, majd közel 10 évet töltött a UPC-nél ügyfélkapcsolati, majd tréner pozícióban. Született előadó, szenvedélye a tanítás, csak akkor elégedett, ha csillogó szemeket és lelkes arcokat lát a tréningjei végén. Akár a Crome óráját is hozzáállíthatjuk, ugyanis a mechanikus órák megszállottja és szenvedélyes gyűjtője is.

Raluca Chvala
Raluca
Lead Contact Center Operator

Raluca egyetemi tanulmányai befejeztével először a román Vodafone-nál majd a Telekom Romania-nál dolgozott kommunikációs területen. Ezután kalandvágya miatt tarott egy kisebb szakmai szünetet és másfél évig Svájcban élt. Nálunk a román csapat vezető operátoraként egyrészt koordinálja a csapat munkafolyamatait, másrészt kiemelt ügyfélkapcsolati munkát is végez.

Tilen Pos
Tilen
Lead Contact Center Operator

Tilen autóipari érdeklődése már az operátori pozícióra való jelentkezésekor egyértelmű volt. Eltökéltségének és kimagasló ügyfélszolgálati teljesítményének köszönhetően mindössze három hónap alatt a szlovén csapat vezetője lett. Munkán kívül szenvedélye a túrázás és tudatosan igyekszik minél többet offline lenni. Édességes fiókja miatt talán többször megyünk hozzá a kelleténél, nála mindig akad egy kis extra energiát adó, vagy éppen egy maratoni meetingen átsegítő csoki.

Vígh Alexandra
Szandi
Complaint Handling Operator

Szandi nemzetközi gazdálkodás területen szerzett diplomát, majd HR területen munkaerő toborzással foglalkozott. 2016-ban kapcsolódott be a Crome csapatába. Szandira bármit rábízhatunk, ami ügyfélkapcsolat és az ahhoz kapcsolódó backoffice menedzsment, precíz és megbízható.

Ozsváth  Tímea
Timi
Complaint Handling Operator

Timi számára az autóipari kérdések rutinos terepnek számítanak, ugyanis egyenesen a Porsche Hungáriától igazolt át hozzánk 2019. nyarán. Kommunikatív, vidám személyisége megszínesíti mindennapjainkat, ami nem utolsó sorban operátori munkája során is nagymértékben hozzájárul a sikeres panaszkezeléshez.

Illyefalvi-Vitéz Réka
Réka
Complaint Handling Operator

Réka több éves, Contact Centerben szerzett tapasztalattal rendelkezik, nagy szerencsénkre már igazi szakemberként érkezett hozzánk. Tudjuk, hogy ügyfélszolgálati, kutatási és telesales kampányokat egyaránt rábízhatunk.
2016 óta Réka menedzseli a panaszos ügyek határidőn belüli vizsgálatát és megválaszolását panaszkezelő operátorként, szóban és írásban is lehet hozzá fordulni.

Albert Mercédesz
Merci
Contact Center Operator

Merci már a Cinema City (Palace Cinemas) és telekommunikációs szolgáltatók ügyfélszolgálatának munkatársaként is jellegzetes megnyugtató, profi stílusában segítette a panaszosokat.
2014 óta Contact Centerünk tagjaként oldja meg sorra a felmerülő ügyfélszolgálati feladatokat, ügyfeleink B2B telemarketing kampányainak pedig stabilan szállítja az eredményeket.

Kozlovsky Kázmér
Kázmér
Contact Center Operator

Kázmér közel 25 évig a turisztikai szektorban dolgozott mielőtt ügyfélszolgálati pályára váltott, 2019 óta már a Crome-nál. Elmondása szerint „segíteni jó dolog”, ezért is végzi örömmel a munkáját nálunk nap mint nap, valamint rajong az autóipar iránt. A legjobb értelemben vett reneszánsz ember, emellett harmonikus személyiségével is segíti a csapatmunkát.

Pap Mónika
Móni
Contact Center Operator

Móni több különböző szektorban szerzett, komoly ügyfélszolgálati tapasztalattal érkezett hozzánk 2016-ban. Pozitív energiája mindig feldobja az ügyfelekkel való kommunikációt. Főként az ügyfélelégedettségi felméréseknél mutatkozik meg kimeríthetetlen lelkedesése.

Jan Rudolf
Jan
Contact Center Operator

Jan 2019-ben érkezett hozzánk. Három évig dolgozott az USA-ban, mely idő alatt supervisor-i pozíciójából kifolyólag az összes észak-amerikai államot bejárta. Miután Magyarországra költözött, technológiai területen tevékenykedett a Huawei-nél. Idővel azonban olyan új kihívást keresett, ahol használhatja cseh anyanyelvét, illetve angol nyelvtudását is. Jelenleg első könyvét írja, nagyon kíváncsian várjuk az eredményt!

Mihaita Bratu
Mihaita
Contact Center Operator

Mihaita a román WizzAir-től érkezett hozzánk, ahol a légitársaság ügyfélszolgálatán Service Desk Agentként foglalkozott a vállalat ügyfeleivel. Örömét leli abban, hogy meghallgat embereket és a problémáikat, valamint számára az ad szakmai sikerélményt, ha segíthet másoknak. Szabadidejében szeret robotikával foglalkozni, de az igazi kikapcsolódást a rajzolás jelenti számára, annak is egy speciális ága, a szakrális geometria.

Porkoláb Máté
Máté
Product Specialist

Máté 2018 őszén csatlakozott hozzánk, hogy panaszkezelési feladatokat lásson el. Bár csak 2017-ben kezdett ügyfélkapcsolati területen dolgozni, máris nagy rutint szerzett abban, hogy profin, nyugodtan és empatikusan kezeljen reklamáló ügyfeleket, hiszen egyből mély vízbe dobták: A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren állta a sarat a csomagjukat vesztett utazók áradatában.

Lettershop

Horváth Klaudia
Klaudia
Lettershop Agent

Lettershop üzletágunk napi működését 2019 nyarától Klaudia biztosítja. Feladatai közé tartozik a postai forgalom kezelése, a vevői megrendelések és visszaáruk menedzselése, valamint adminisztrációja is. Pontos, proaktív és támogató munkájának köszönhetően nyugodtak vagyunk afelől, hogy a küldemények mindig biztos kezekben vannak. Csapatunk édesség iránti vágyát is mindig csillapítja, ugyanis hétről hétre saját készítésű süteményekkel kényeztet minket.  

Nagy Károly
Karcsi
Ügyintéző

Karcsi is a cég indulásától fogva dolgozik velünk, végzi naponta a mi és ügyfeleink postai ügyintézését, szállítja a nyomdai anyagokat, meetingekre visz minket. Ha valamit vagy valakit el kell juttatni A-ból B-be, akkor Karcsit hívjuk, mert gyorsan, pontosan, épségben leszállít bárkit és bármit.