Csapatunk
Ismerkedj meg velünk személyesen is! Szívesen beszélgetünk vállalkozásodról és céljaidról egy kávé mellett.
Péter a cég alapító tulajdonosa. Tengeri vitorlázási tapasztalata segít abban, hogy az üzleti élet hullámai között is mindig révbe érjen a legénységgel.
Ügyvezetőnk gazdasági informatikus diplomát szerzett, valamint Adatvédelmi tisztviselői (DPO) képzettséggel is rendelkezik. Péternek évtizedes tapasztalata van a CRM adatbázisok kezelésének területén. A cég vezetésével járó teendők mellett jelenleg is közreműködik a CRM adatbázisokkal, rendszerekkel kapcsolatos szakértői és IT feladatok stratégiai koordinálásában.
Bencének már a Sarkkert pult főnökeként is az volt a célkitűzése, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsa a csapatával. Ez a cél nem változott lényegesen akkor sem, amikor a Skype email ügyfélszolgálati csapatában lett Team Leader. 2011-ben lett csapatunk tagja, azért felelt, hogy az általa irányított Contact Center minél hatékonyabban működjön. Business Process Managerként a cégen belüli folyamatok fejlesztéséért, a rendszerek tervezéséért, kialakításáért és továbbfejlesztéséért felel. Emellett Bence a Crome Információbiztonsági Felelőse is, így hozzá tartozik többek között a cég információbiztonsági folyamatainak kialakítása, menedzselése és felügyelete.
Nikolett művelődésszervező szakon végzett, ezután ügyfélszolgálati, illetve HR szakemberként dolgozott. Ő az egyetlen nálunk, aki - munkája kapcsán - Angolában is megfordult.
2014-ben Lettershop agentként csatlakozott hozzánk, de idővel egyre több személyügyi és irodai menedzsment feladatot is profin megoldott, így 2019-től HR és Office managerként felel azért, hogy megfelelő munkakörnyezetben a megfelelő emberek dolgozzanak nálunk.
Adél HR koordinátorként erősíti a Crome csapatát. Közigazgatás-szervezőként végzett a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen, majd a diploma megszerzése után úgy döntött, hogy szeretne világot látni, és stewardessként helyezkedett el. A HR területet azért találta vonzónak, mert nagyon élvezi a csapatmunkát és az emberekkel való foglalkozást. Szenvedélyesen jógázik.
Ádám a repülőgép-műszerész és történész végzettség megszerzését követően úgy tűnik, most már végleg a CRM-nek és a marketingnek kötelezi el magát. Már a Crome 2010-es megalakulása előtt is ügyfélkapcsolattal és autóipari CRM koordinációval foglalkozott. Jelenleg Ádám a cégnél a CRM stratégiák és folyamatok kidolgozásával, valamint a direkt marketing kampányok tervezésével és koordinálásával foglalkozik. Emellett ő a Crome adatkezelési-adatvédelmi szakértője, mivel - Péterhez hasonlóan - Adatvédelmi tisztviselői (DPO) képzettséget szerzett.
Tamás külgazdasági szakon, nemzetközi marketing szakirányon végzett. Már a Publicisnél és a Mediátor Groupnál is az ügyfélkapcsolati manager ismereteket szívta magába. Az autóipari, pénzintézeti és ingatlan terület marketing feladatainak kezelésében is komoly tapasztalatokat szerzett, mielőtt 2017 elején csatlakozott hozzánk.
Tamás a Crome account managereként CRM és DM kampányokat tervez és menedzsel, különösen jó abban, hogy proaktív ötletekkel inspirálja ügyfeleinket.
Kommunikáció és médiaszakértő diplomája megszerzése után Judit több reklámszakmai pozícióban dolgozott: volt marketing asszisztens, marketing manager és account executive is változatos profilú cégeknél. Gyakorlatot szerzett szövegírásban, online marketing területen és rendezvényszervezésben is. Nálunk legnagyobb ügyfelünk közép-európai piacának CRM feladataiért felel.
Virág korábbi szakmai tapasztalatait telekommunikációs, informatikai és pénzintézeti cégeknél szerezte értékesítés támogatás, kampánymenedzsment, CRM és online projektekhez kapcsolódó feladatkörök ellátásával. Nálunk az ügyfélmenedzsment mellett a Crome marketing folyamataiért is felelős. Szabadidejében a hosszú távú gyalogtúrákat választja, az első útja során nem kevesebbre, mint az El Caminora vállalkozott, legutóbb pedig a Tour de Mont Blanc-t teljesítette.
Gábor az IT szektor több területén is tapasztalatot szerzett, mielőtt 2019 szeptemberében hozzánk érkezett. Foglalkozott ügyfélszolgálati informatikai rendszerekkel, projekmendezsmenttel valamint IT support erőforrás biztosításával is. Nálunk adatbázisokért és azok menedzsmentjéért felel. Hobbija is a téma köré összpontosul: megszállott gamer, és a témában az egyik legnépszerűbb magyar YouTube csatorna is az övé.
Jenő 2020. áprilisában érkezett a Database csapatunkba, a vírushelyzet miatti általános home-office ellenére nagyon hamar beilleszkedett közénk. Szerteágazó informatikai ismeretekkel rendelkezik: volt már informatikus a Vöröskeresztnél, valamint adatbázis menedzseri, fejlesztői és rendszergazdai feladatokat is ellátott. A Crome-nál a fejlesztési feladatok mellett, az adatbázis kezelési feladatokból is kiveszi a részét. Szenvedélye a motorozás, a szakállas-krúzeres-jóságos-rocker télapó stílust szereti és nagy örömmel képviseli is.
Miki mindössze pár hete költözött Kolozsvárról Magyarországra, amikor 2019 nyarán csapatunk tagjává vált. Kezdetben panaszkezelő operátorként helyezkedett el a Crome-nál, majd IT végzettségére alapozva sikeresen pályázta meg a házon belül nyílt Junior adatbázis menedzser pozíciót, így 2020 áprilisától ebben az új munkakörben erősíti tovább a csapatunkat.
Evelin informatika szakon szerzett diplomát Marosvásárhelyen, az egyetem befejezése után elsőként az adatbázis csapatunkban vállalt munkát. Csoporttársával Tudásbázis alapú tisztitás és adat vizualizálás című pályamunkájukkal megnyertek egy adatvizualizációs versenyt adattisztítás és vizualizáció kategóriában. Rajong a motorokért, friss jogosítvány tulajdonosként következő célja egy saját chopper vagy cruiser megszerzése.
Andi személyében egy olyan Contact Center Manager érkezett csapatunkba, aki 10 éves ügyfélkapcsolati tapasztalatának köszönhetően a szakma minden rejtélyét ismeri. Operátorként indult el ezen a pályán, majd a ranglétrát a termékspecialistától a supervisorig végigjárta mielőtt hozzánk érkezett. Véleménye szerint egy prémium ügyfélszolgálat működtetéséhez nemcsak teljes odaadás, az egyéni belső motiváció megléte és elhivatottság, hanem egy nagy adag szenvedély is szükséges.
Gergő 2019. július végén lett a Crome csapatának tagja. Az ELTE szociológia szakán diplomázott, majd közel 10 évet töltött a UPC-nél ügyfélkapcsolati, majd tréner pozícióban. Született előadó, szenvedélye a tanítás, csak akkor elégedett, ha csillogó szemeket és lelkes arcokat lát a tréningjei végén. Akár a Crome óráját is hozzáállíthatjuk, ugyanis a mechanikus órák megszállottja és szenvedélyes gyűjtője is.
Máté 2018 őszén csatlakozott hozzánk, hogy panaszkezelési feladatokat lásson el. Később Product Specialist-ként folytatta nálunk a munkát, majd két évvel később Customer Operation Specialist & Product Specialist pozícióba lépett elő. Ebben a munkakörben a termékspecialista feladatok mellett már támogatja az ügyfélszolgálati team munkáját is: folyamatok tervezésért felel, mellyel biztosítja, hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák számára minden adott legyen a sikeres munkavégzéshez.
Ügyfélszolgálatunk magyar csapatát 2022. év vége óta Marci vezeti. 2009 óta dolgozik az ügyfélszolgálat különböző területein és pozícióiban. Megfordult már startup környezetben és multicégnél is külföldön. Idegenlégiós kalandozásainak végül azért vetett véget, mert úgy érezte, hogy hazahúzza a szíve és eljött a családalapítás ideje is. Úgy tűnik, hogy ez jó döntésnek bizonyult, mert megtalált minket, és azóta egy csodálatos kisfiú édesapja is lett.
Raluca egyetemi tanulmányai befejeztével először a román Vodafone-nál majd a Telekom Romania-nál dolgozott kommunikációs területen. Ezután kalandvágya miatt tarott egy kisebb szakmai szünetet és másfél évig Svájcban élt. Nálunk a román csapat vezető operátoraként egyrészt koordinálja a csapat munkafolyamatait, másrészt kiemelt ügyfélkapcsolati munkát is végez.
Kriszti több, mint tíz éve foglalkozik ügyfélkommunikációval, ebből két évet kifejezetten ügyfélszolgálati területen töltött. Emellett 9 évig Németországban élt, ez idő alatt anyanyelvi szintű német nyelvtudásra tett szert, így német nyelvű ügyfélszolgálati csapatunk vezetése biztos kezekben van nála. Csapatunk személyében egy újabb művészlélekkel bővült, ezúttal nem a zene, hanem a képzőművészet területről, ugyanis Kriszti szenvedélye a festészet.
Réka 2016-ban már tapasztalt Contact Center szakemberként érkezett hozzánk, és remekül menedzselte a panaszos ügyek határidőn belüli vizsgálatát és megválaszolását. Így 2022 márciusától szakértelmét már a kiemelt panaszkezelői csoport szakmai koordinátoraként és training specialistájaként hasznosítja, felelősséget vállalva a teljes magyar ügyfélszolgálati csapat képzéséért.
Timi számára az autóipari kérdések rutinos terepnek számítanak, ugyanis egyenesen a Porsche Hungáriától igazolt át hozzánk 2019. nyarán. Kommunikatív, vidám személyisége megszínesíti mindennapjainkat, ami nem utolsó sorban operátori munkája során is nagymértékben hozzájárul a sikeres panaszkezeléshez.
Szandra 2023. februárjától dolgozik a Crome kötelékében, mint a magyar ügyfélszolgálati csapat panaszkezelő operátora. Sok tapasztalatot szerzett a PlayStation ügyfélszolgálatán. Ő maga is szeret videójátékokkal játszani, emellett igazi állatbarát, jelenleg egy cicával és két patkánnyal osztja meg az otthonát.
Merci már a Cinema City (Palace Cinemas) és telekommunikációs szolgáltatók ügyfélszolgálatának munkatársaként is jellegzetes megnyugtató, profi stílusában segítette a panaszosokat. 2014 óta Contact Centerünk tagjaként oldja meg sorra a felmerülő ügyfélszolgálati feladatokat, ügyfeleink B2B telemarketing kampányainak pedig stabilan szállítja az eredményeket.
Regina az új év – új élet jegyében 2020. januárjában kezdett nálunk dolgozni. Ezt megelőzően 8 évig csapatvezetőként dolgozott a vendéglátóiparban, de új területen szerette volna kipróbálni magát. Elengedhetetlennek tartotta, hogy továbbra is emberekkel foglalkozhasson, ezért volt számára ideális választás az ügyfélszolgálat világa. Míg munkaidőben hangjával fontos információkkal és terméktámogatással segíti az ügyfeleket, a munkaidőn kívül énekesi tudásával nyűgözi le a nagyközönséget.
Webprogramozói végzettségének megszerzését követően Márk szállítmányozási területen helyezkedett el, dolgozott a TNT-nél, a DHL-nél és a Quehenberger-nél is mielőtt az ügyfélszolgálati csapatunkba érkezett. Személyével újabb gamerrel bővült a Crome csapata.
Németországban elöltött 14 év után Susanne úgy döntött, hogy Magyarországon telepedik le, és itthon folytatja a munkát is, a korábbiakhoz hasonlóan ügyfélszolgálati területen. Igazi természetimádó, amint teheti már megy is ki a szabadba. Nyugodt, türelmes és mindig mosolygós természete miatt hamar bizonyította rátermettségét az osztrák contact center csapatunk operátoraként.
Többféle munkakörben is kipróbálta magát Dorka, mielőtt nálunk kezdett dolgozni. Dolgozott éttermekben, adminisztratív pozícióban és egy ingatlanirodában is. Nagyon szereti a keleti kultúrákat, ezért Keleti nyelvek és kultúrák szakon folytat tanulmányokat, valamint koreai nyelven is tanul. Az idegennyelvek iránti szeretete abban is megmutatkozik, hogy szívesen fordít sorozatokat angolról magyar nyelvre.
Zita a Babeș–Bolyai Tudományegyetem bölcsészkarának elvégzése után érkezett Magyarországra, közel egy éve él Budapesten. Kolozsváron négy és fél évig dolgozott szintén ügyfelszolgálati területen. Szeret kertészkedni, olvasni, túrázni és barkácsolni is.
Barbara korábban többféle munkakörben is kipróbálta magát, mielőtt csatlakozott hozzánk. Dolgozott kaszinóban, tartott rekreációs edzéseket általános iskolásoknak, és egy autóipari műszaki cégnél is tevékenykedett. Bevallása szerint igazi kisvárosi lány, akit mindig az állatok, a természet és a sport szeretete vett körül. Szeret visszatérni Szlovéniába hegyet mászni, de ha erre nincs lehetősége, akkor igyekszik dolgozni az egyik fontos, személyes célján: szeretné befejezni a Kéktúrát.
A barista szakmát hátrahagyva érkezett hozzánk Luca. Úgy érezte, hogy a Contact Center Agent pozíció jó választás számára, mert továbbra is sok emberrel dolgozhat együtt, sokaknak segíthet is, de mindezt kiszámíthatóbb munkaidő kereteken belül teheti meg. Szabadidejében különböző kreatív hobbikat űz: rajzol, fest, és olvasni is nagyon szeret.
Lettershop üzletágunk napi működését 2022 nyarától Dóri biztosítja. Feladatai közé tartozik az egyik kiemelt ügyfelünk postai forgalmának kezelése, a vevői megrendelések és visszaáruk menedzselése, valamint adminisztrációja is. Szakmai múltja miatt borítékolható volt, hogy összepasszolnak a feladatokkal, ugyanis 4 évig egy postahivatal vezetője volt. A levelek mellett a könyvek is közel állnak hozzá, az olvasás szerelmese, többször is teljesítette már a Könyvkihívást.
Karcsi is a cég indulásától fogva dolgozik velünk, végzi naponta a mi és ügyfeleink postai ügyintézését, szállítja a nyomdai anyagokat, meetingekre visz minket. Ha valamit vagy valakit el kell juttatni A-ból B-be, akkor Karcsit hívjuk, mert gyorsan, pontosan, épségben leszállít bárkit és bármit.