Román nyelvű Ügyfélszolgálati munkatárs

Szívesen kommunikálnál egy élenjáró, nemzetközi márka prémium ügyfeleivel egy szintén élenjáró, ugyanakkor családias hangulatú és méretű cégnél? Akkor van egy helyünk a számodra, gyere és ülj le közénk!

Mi a feladat? 

Egy kis, összetartó, a BMW Group Romania ügyfeleit kiszolgáló csapat tagja leszel. 
 
Fő feladataid közé tartozik a beérkező kérések, érdeklődések és reklamációk kezelése.  

Továbbá klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban, valamint az e-mailek és telefonos megkeresések kezelésében is részt fogsz venni.  

(Direkt értékesítés és hideghívás nincs nálunk!) 
 
Telefonon, chaten és e-mailben beérkező kérdések-kérések 

  • kezelése, adminisztrációja 
  • további információk összegyűjtése a BMW márkakereskedői hálózattól, a BMW Group Románia illetékes osztályaitól és szakértőitől 
  • választervek előkészítése, jóváhagyatása és elküldése 
  • új és meglévő szolgáltatásokra vonatkozó kérelmek kezelése 

Ügyfélszolgálati körbe tartozó kimenő hívások elvégzése 

  • adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások 
  • érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások 

Mit nyújtunk? 

  • Cafeteria juttatás (próbaidő után)  
  • Home Office (próbaidő után, csak hétfőnként és péntekenként kötelező az irodai jelenlét)  
  • Érkezésedkor egy 1 hónapos, egymásra épülő modulokból álló tréning-sorozattal vezetünk be a BMW világába és ismertetjük meg veled a kampányainkat, folyamatainkat, figyelve arra, hogy mind az elméleti részeket tisztázzuk, mind elegendő időt fordítsunk a gyakorlati teendők elsajátítására 
  • Céges rendezvények (szülinapozás, karácsonyi party, csapatépítők) 
  • Támogató,nyugodt légkör, havi kuglófpéntek 
  • Hosszútávú munkalehetőség 

Mit várunk mi? 

  • Anyanyelvi román nyelvtudás mind írásban, mind szóban 
  • Középfokú angol nyelvtudás 
  • Legalább középfokú végzettség 
  • Contact centerben szerzett munkatapasztalat 
  • Gördülékeny, választékos telefonos és írásbeli kommunikációs készség 
  • Nagyfokú precizitás, önállóság, megbízhatóság 
  • Felhasználói szintű számítógépes és Microsoft Office ismeret 

Előnyt jelent 

  • Virtual Call Center, MS Dynamics szoftver ismerete 

Akkor jelentkezz önéletrajzodat elküldve emailben, a @ -ra a pozíció megnevezésével, akár egyszerűen az alábbi gombra kattintva: