A vevő figyelme és lojalitása kincs. Amilyen nehéz megszerezni, olyan könnyű elveszíteni. Az ügyfelek egyre könnyebben elcsábulhatnak máshová, mivel egyre magasabbak az igényeik, például azzal kapcsolatban, milyen gyorsan válaszolunk a kéréseikre. Mi tudjuk, hogyan tudod a növekvő ‘zajban’ felvenni a fonalat vásárlóiddal.
A megfelelő customer experience és az ügyfélkör bővítés alappillérei:
- Igényre és helyzetre szabott, komplex ügyfélszolgálati stratégia
- Ennek megfelelő, korszerű technológiai eszköztár
- Pontosan targetált marketingkommunikáció
A megoldás a legoptimálisabb ügyfélszolgálati eszközökkel összehangolt kommunikációs stratégia.
A cél a vevőnek kényelmes, kézenfekvő kapcsolódási pontokat nyújtani a márka eléréséhez, és fenntartani a prémium ügyfél élményt. Ezáltal a vásárló számára fontos, releváns tartalommal, és a legmegfelelőbb helyzetekben tudod megszólítani a vásárlóid.
Számos eszközünk van kiskereskedelmi céged számára, melyeket financiális szempontjaid maximális figyelembe vételével alakítunk ki:
Legfontosabb írásaink a témában
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!