A vevő figyelme és lojalitása kincs. Amilyen nehéz megszerezni, olyan könnyű elveszíteni. Az ügyfelek egyre könnyebben elcsábulhatnak máshová, mivel egyre magasabbak az igényeik, például azzal kapcsolatban, milyen gyorsan válaszolunk a kéréseikre. Mi tudjuk, hogyan tudod a növekvő ‘zajban’ felvenni a fonalat vásárlóiddal.

A megfelelő customer experience és az ügyfélkör bővítés alappillérei:

  • Igényre és helyzetre szabott, komplex ügyfélszolgálati stratégia
  • Ennek megfelelő, korszerű technológiai eszköztár
  • Pontosan targetált marketingkommunikáció

A megoldás a legoptimálisabb ügyfélszolgálati eszközökkel összehangolt kommunikációs stratégia.

felveszem a kapcsolatot

A cél a vevőnek kényelmes, kézenfekvő kapcsolódási pontokat nyújtani a márka eléréséhez, és fenntartani a prémium ügyfél élményt. Ezáltal a vásárló számára fontos, releváns tartalommal, és a legmegfelelőbb helyzetekben tudod megszólítani a vásárlóid.

Számos eszközünk van kiskereskedelmi céged számára, melyeket financiális szempontjaid maximális figyelembe vételével alakítunk ki:

  • Célzott, viselkedési adatokon nyugvó, testre szabott hírlevelek, illetve hirdetések
  • Multichannel call center a legkorszerűbb módszerekkel (Messenger, Viber integráció)
  • Közösségi kommunikáció (social media) megtervezése, napi szintű működtetése (Facebook, Instagram, online fórumok és sok más)
kiskereskedelem
offer-icon
Tudunk Neked és a cégednek segíteni? Kérdésed van a témával kapcsolatban?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!