A nagykereskedelemben a versenyelőnyt a potenciális és meglevő ügyfelek elérése, a vevői igények minél gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálása adja. Ha ezen a területen dolgozol, gyakran akadálynak érezheted a közvetlen kapcsolat hiányát a vásárlókkal. Amennyiben ezt sikerül velük kialakítani, olyan párbeszéd alakulhat ki, amelyből mindkét fél profitál. Vásárlóid személyre szabott törődést, magasabb szintű szolgáltatást kaphatnak, Te pedig az ügyfélkör bővülését, a meglevő vevők lojailitásának, vagy akár a vásárlóértéknek a növekedését tapasztalhatod.

Mi 360 fokos képet biztosítunk partnereidről, ezáltal támogatva a teljes értékesítési folyamatot.

felveszem a kapcsolatot

Szabd meg a céljaidat, és mi biztosítjuk a megfelelő metodikát és technológiát!

Megoldásaink:

  • CRM folyamatok tervezése, implementálása, működtetése
  • Ügyféladatbázis felépítése, meglévő adatbázisok egységesítése
  • Brand loyalty programok kidolgozása, működtetése
  • Végfelhasználói adatok gyűjtése, kvalifikálása
  • Proaktív, multichannel ügyfélszolgálat biztosítása
  • Ügyfél-elégedettségi felmérések végzése
nagykereskedelem
offer-icon
Tudunk Neked és a cégednek segíteni? Kérdésed van a témával kapcsolatban?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!