Történetünk

2010március

Megalakult a kezdőcsapatunk 6 fővel

Célkitűzésünk az volt, hogy a CRM és a Direkt Marketing területén kiemelkedő minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk.

2011április

Kiemelt panaszkezelési szolgáltatás

Az általunk már eddig is működtetett Ügyfélkapcsolati Központba bevontuk a panaszkezelési koordináció nagy részét a BMW Group Magyarországnál. Erről olvashatod esettanulmányunkat: elolvasom

2011szeptember

Lettershop szolgáltatás elindulása

Új szolgáltatás a házban! Elindult a Lettershop üzletág, tömeges bejövő és kimenő postai forgalom kezelésével, postai megrendelések rögzítésével, visszáru menedzselésével, adminisztrációjával, napi szinten perszonalizált marketing küldemények postázásával.

2012március

Lead Kvalifikációs fejlesztések

Frissítettük a már korábban kialakított lead kvalifikációs folyamatot a BMW Group Magyarország számára. Ez a megoldásunk, amely hat különböző adatra épített mátrix alapján értékeli a beérkező érdeklődéseket, azóta regionális best practice lett. Esettanulmányunkból megismerheted milyen eredményeket értünk el ezzel: elolvasom

2013március

Nyomdai kivitelezés a portfólióban

A Magyar Éremkibocsátó kampányaihoz kapcsolódva ekkortól végezzük az ügyfeleiknek készített marketing anyagok nyomdai kivitelezését, perszonalizációját, valamint kiküldését - a mai napig.

2014november

Adatkezelési feladatok

Elkészítettük a BMW Group Magyarország Belső Adatkezelési Kézikönyvének frissített verzióját, melyet azóta is folyamatosan aktualizálunk. Ez standardizálta és megkönnyítette a munkát mindenki számára, aki érintett a területen.

2015március

5 évesek lettünk

A Dobló Wine Bar-ban ünnepeltük ügyfeleinkkel együtt 5. születésnapunkat, élő zenével, kvízjátékkal, kiváló borokkal. Boldog születésnapot nekünk!

2015november

B2B lead generálás

Partnerünkkel, az Effektív-Arttal együttműködve először végeztünk a 3M Magyarország számára telefonos B2B kampányt. Sikeres startnak bizonyult, együttműködésünk azóta is folyamatos.

2016január

Felhők között

Call Centerünkben felhő alapú szoftveres megoldásra váltottunk. Ezzel növeltük telefonos aktivitásaink rugalmasságát, megbízhatóságát, hatékonyságát.

2017január

Tendergyőzelem

Regionális tenderen nyertük el ismét 3+2 évre a BMW Group Magyarország CRM partneri megbizatását.

2018március

A GDPR eljövetele

Korábbi adatkezelési kompetenciáinkat kibővítve teljes körű adatkezelési szolgáltatás csomagot dolgoztunk ki a GDPR auditálástól a DPO feladatok ellátásáig. Töltsd le GDPR felkészülési checklistünket: letöltöm

2019október

Nemzetközi porondon

Ügyfélszolgálati és direkt marketing szolgáltatásainkat kiterjesztettük a cseh, szlovák, szlovén és román piacra, ehhez jelentősen bővítettük és nemzetközivé tettük csapatunkat is.

TörténetünkTörténetünkTörténetünk
TörténetünkTörténetünkTörténetünk
TörténetünkTörténetünkTörténetünk
megnézem a referenciákat