Megalakult a kezdőcsapatunk 6 fővel
Célkitűzésünk az volt, hogy a CRM és a Direkt Marketing területén kiemelkedő minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk.
Célkitűzésünk az volt, hogy a CRM és a Direkt Marketing területén kiemelkedő minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk.
Az általunk már eddig is működtetett Ügyfélkapcsolati Központba bevontuk a panaszkezelési koordináció nagy részét a BMW Group Magyarországnál. Erről olvashatod esettanulmányunkat: elolvasom
Új szolgáltatás a házban! Elindult a Lettershop üzletág, tömeges bejövő és kimenő postai forgalom kezelésével, postai megrendelések rögzítésével, visszáru menedzselésével, adminisztrációjával, napi szinten perszonalizált marketing küldemények postázásával.
Frissítettük a már korábban kialakított lead kvalifikációs folyamatot a BMW Group Magyarország számára. Ez a megoldásunk, amely hat különböző adatra épített mátrix alapján értékeli a beérkező érdeklődéseket, azóta regionális best practice lett. Esettanulmányunkból megismerheted milyen eredményeket értünk el ezzel: elolvasom
A Magyar Éremkibocsátó kampányaihoz kapcsolódva ekkortól végezzük az ügyfeleiknek készített marketing anyagok nyomdai kivitelezését, perszonalizációját, valamint kiküldését - a mai napig.
Először indítottunk B2B lead generáló kampányt. Sikeres startnak bizonyult, és azóta már közel 30 sikeres kampány áll mögöttünk, különböző szektorokban, termelőcégektől IT szolgáltatókig, bizonyos esetekben a lead generálást piackutatással ötvözve. Utóbbi megoldásról blogcikkünkben olvashatsz elolvasom
Contact Centerünkben felhő alapú szoftveres megoldásra váltottunk. Ezzel növeltük telefonos aktivitásaink rugalmasságát, megbízhatóságát, hatékonyságát. Hogy mire jó egy rugalmas, megbízható, hatékony ügyfélszolgálat? Olvasd el cikkünkben elolvasom
Ügyfélszolgálati és direkt marketing szolgáltatásainkat kiterjesztettük a cseh, szlovák, szlovén és román piacra, ehhez jelentősen bővítettük és nemzetközivé tettük csapatunkat is.
Regionális tenderen nyertük el ismét 7 évre több közép-európai piacra, többek között Ausztriára is a BMW Customer Interaction Center üzemeltetését és CRM adatbázisuk menedzselését, így több mint negyven fő dolgozik már a CROME-ban.
Hogy ügyfeleink számára minél jobb marketing automatizációs és CRM szolgáltatásokat nyújthassunk hivatalos partnerei és szakértői lettünk a SALESmanago és az ActiveCampaign rendszereknek is.