A recepciós nem győzi a telefonálók kérdéseit? A Facebook oldalt elárasztották az ügyfelek hozzászólásai, nincs kapacitásotok válaszolni, és ezért szaporodnak a rossz értékelések? Hiába írsz a webshopon komoly leírásokat a termékekről, folyamatosan a kérdésekre kell válaszolnod, és nincs időd a munkádat végezni?
A megoldás minden esetben ugyanaz: egy professzionális ügyfélszolgálat, amely minden lehetséges csatornán eléri és kiszolgálja a vevőket.
Telefon, email, weboldal chat, fb messenger, viber, sms, posta - mi mindezek kezelését nyújtjuk neked.
Hazai viszonylatban komoly tapasztalattal rendelkezünk a területen. 2010 óta folyamatosan működtetjük a BMW Group Ügyfélkapcsolati Központját.
Stabil, tapasztalt csapatunk, és az ügyfeleinkkel való párbeszéd segít abban, hogy Neked a lehető legtöbb időt és energiát megtakarítva működtessük az ügyfélszolgálatot.
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy munkatársaink kommunikációja a kérések, panaszok kezelése során a legmagasabb minőségű legyen, minden csatornán.
Akár kisebb forgalmú ügyfélszolgálat esetében is költséghatékonyan oldjuk meg, hogy az ügyfelek gyorsan, a nekik legkényelmesebb módon jussanak hozzá azokhoz az információkhoz, amire szükségük van. A vevőkkel, partnerekkel való jó kommunikáció, az ő elégedettségük egyenes utat jelent a cég jó hírnevéhez és a bevétel növekedéséhez.
Legfontosabb írásaink a témában
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!