Mi a feladat?
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés és hideghívás nincs nálunk!
Ügyfélszolgálati körbe tartozó kimenő hívások
- Érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások (beérkező érdeklődőkkel adategyeztetés, majd azok továbbítása az országos kereskedői hálózat felé)
- Adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások
További feladatok
- A vonatkozó belső tudástár karbantartása, fejlesztése
- A folyamatban lévő ügyek státuszának pontos vezetése
Mit nyújtunk?
- Egy kis, összetartó csapat tagja leszel, akiket Team Leader és Account Manager támogat
- Érkezésedkor egy 1 hónapos, egymásra épülő modulokból álló side by side tréning-sorozattal vezetünk be a BMW világába és ismertetjük meg veled a kampányainkat, folyamatainkat, figyelve arra, hogy mind az elméleti részeket tisztázzuk, mind elegendő időt fordítsunk a gyakorlati teendők elsajátítására
- BMW-s képzéseken való részvétel
- Versenyképes fizetés
- Béren kívüli juttatás (Cafeteria)
- Home office (a próbaidő letelte után csak hétfőn és pénteken szükséges irodai jelenlét)
- Stabil, megbízható, folyamatosan fejlődő céges háttér
- Vállalati rendezvények (születésnap, karácsonyi party, csapatépítők)
- Családias cég, nyugodt légkör, havi kuglófpéntek
- Hosszútávú munkalehetőség
Mit várunk mi?
- Legalább középfokú végzettség
- Napi kommunikációra alkalmas középfokú angol nyelvtudás
- Call Centerben vagy hasonló munkakörben szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
- Gördülékeny, választékos telefonos és írásbeli kommunikációs készség
- Nagyfokú precizitás, önállóság, megbízhatóság
- Felhasználói szintű, magabiztos számítógépes és Microsoft Office ismeret
Előnyt jelent:
- Autóipari területen szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
- Virtual Call Center, MS Dynamics szoftver ismerete