Ügyfélszolgálati munkatárs

Szívesen kommunikálnál egy élenjáró, nemzetközi márka prémium ügyfeleivel egy szintén élenjáró, ugyanakkor családias hangulatú és méretű cégnél? Akkor van egy helyünk a számodra, gyere és ülj le közénk!

Mi a feladat?

Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés és hideghívás nincs nálunk!

Ügyfélszolgálati körbe tartozó kimenő hívások

  • Érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások (beérkező érdeklődőkkel adategyeztetés, majd azok továbbítása az országos kereskedői hálózat felé)
  • Adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások

További feladatok

  • A vonatkozó belső tudástár karbantartása, fejlesztése
  • A folyamatban lévő ügyek státuszának pontos vezetése

Mit nyújtunk?

  • Egy kis, összetartó csapat tagja leszel, akiket Team Leader és Account Manager támogat
  • Érkezésedkor egy 1 hónapos, egymásra épülő modulokból álló side by side tréning-sorozattal vezetünk be a BMW világába és ismertetjük meg veled a kampányainkat, folyamatainkat, figyelve arra, hogy mind az elméleti részeket tisztázzuk, mind elegendő időt fordítsunk a gyakorlati teendők elsajátítására
  • BMW-s képzéseken való részvétel
  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria)
  • Home office (a próbaidő letelte után csak hétfőn és pénteken szükséges irodai jelenlét) 
  • Stabil, megbízható, folyamatosan fejlődő céges háttér
  • Vállalati rendezvények (születésnap, karácsonyi party, csapatépítők)
  • Családias cég, nyugodt légkör, havi kuglófpéntek
  • Hosszútávú munkalehetőség

Mit várunk mi?

  • Legalább középfokú végzettség
  • Napi kommunikációra alkalmas középfokú angol nyelvtudás
  • Call Centerben vagy hasonló munkakörben szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Gördülékeny, választékos telefonos és írásbeli kommunikációs készség
  • Nagyfokú precizitás, önállóság, megbízhatóság
  • Felhasználói szintű, magabiztos számítógépes és Microsoft Office ismeret 

Előnyt jelent:

  • Autóipari területen szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Virtual Call Center, MS Dynamics szoftver ismerete

Akkor jelentkezz önéletrajzodat elküldve emailben, a @ -ra a pozíció megnevezésével, akár egyszerűen az alábbi gombra kattintva: