A nagykereskedelemben a versenyelőnyt a potenciális és meglevő ügyfelek elérése, a vevői igények minél gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálása adja. Ha ezen a területen dolgozol, gyakran akadálynak érezheted a közvetlen kapcsolat hiányát a vásárlókkal. Amennyiben ezt sikerül velük kialakítani, olyan párbeszéd alakulhat ki, amelyből mindkét fél profitál. Vásárlóid személyre szabott törődést, magasabb szintű szolgáltatást kaphatnak, Te pedig az ügyfélkör bővülését, a meglevő vevők lojailitásának, vagy akár a vásárlóértéknek a növekedését tapasztalhatod.
Mi 360 fokos képet biztosítunk partnereidről, ezáltal támogatva a teljes értékesítési folyamatot.
Szabd meg a céljaidat, és mi biztosítjuk a megfelelő metodikát és technológiát!
Megoldásaink:
- CRM folyamatok tervezése, implementálása, működtetése
- Ügyféladatbázis felépítése, meglévő adatbázisok egységesítése
- Brand loyalty programok kidolgozása, működtetése
- Végfelhasználói adatok gyűjtése, kvalifikálása
- Proaktív, multichannel ügyfélszolgálat biztosítása
- Ügyfél-elégedettségi felmérések végzése

Legfontosabb írásaink a témában
Ajánlatkérés
Tudunk Neked és a cégednek segíteni? Kérdésed van a témával kapcsolatban?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és választ kapsz a lehető legrövidebb időn belül!