Mi a feladat?
Egy kis, összetartó, a BMW Group Romania ügyfeleit kiszolgáló csapat tagja leszel.
Fő feladataid közé tartozik a beérkező reklamációk és érdeklődések kezelése és megválaszolása, esetenként összetett, bonyolult esetek vizsgálata is.
Továbbá klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban, valamint az e-mailek és telefonos megkeresések kezelésében is részt fogsz venni.
(Direkt értékesítés és hideghívás nincs nálunk!)
Telefonon, chaten és e-mailben beérkező kérdések-kérések, illetve reklamációk
- Kezelése, adminisztrációja
- További információk összegyűjtése a BMW márkakereskedői hálózattól, a BMW Group Románia illetékes osztályaitól és szakértőitől
- Választervek előkészítése, jóváhagyatása és elküldése
- Új és meglévő szolgáltatásokra vonatkozó kérelmek kezelése
Ügyfélszolgálati körbe tartozó kimenő hívások elvégzése
- Adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások
- Érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások
Mit nyújtunk?
- Cafeteria juttatás (próbaidő után)
- Home Office (próbaidő után, csak hétfőnként és péntekenként kötelező az irodai jelenlét)
- Érkezésedkor egy 1 hónapos, egymásra épülő modulokból álló tréning-sorozattal vezetünk be a BMW világába és ismertetjük meg veled a kampányainkat, folyamatainkat, figyelve arra, hogy mind az elméleti részeket tisztázzuk, mind elegendő időt fordítsunk a gyakorlati teendők elsajátítására
- Céges rendezvények (szülinapozás, karácsonyi party, csapatépítők)
- Támogató, nyugodt légkör, havi kuglófpéntek
- Hosszútávú munkalehetőség
Mit várunk mi?
- Anyanyelvi román nyelvtudás mind írásban, mind szóban
- Középfokú angol nyelvtudás
- Legalább középfokú végzettség
- Minimum 1 év call centerben szerzett panaszkezelői és kimenő hívások kezelésében szerzett tapasztalat
- Gördülékeny, választékos telefonos és írásbeli kommunikációs készség
- Nagyfokú precizitás, önállóság, megbízhatóság
- Felhasználói szintű számítógépes és Microsoft Office ismeret
Előnyt jelent:
- Virtual Call Center, MS Dynamics szoftver ismerete
- Autóiparban szerzett tapasztalat