Miért legyen chat lehetőség a weboldaladon? 2.rész

Az egyik legjobban működő, és egyre fontosabbá váló ‘ügyfélkapcsolati’ eszköz a weboldalon a chat. Az ügyfelek elégedettségét is növeli, és a Te bevételeidet is.
Kétrészes cikkünk első részében azt fejtettük ki, hogy miért működik olyan jól a chat alkalmazás. Kiderült - nyugodtan olvasd el -, hogy ez a megoldás az érdeklődőknek a legjobb ügyfélkapcsolati élményt nyújtja.
Bizonyára szívesen használnád ezután a webchatet. Jó hír, hogy nem igazán változtatja meg a weboldalad képét a kis szövegbuborék a bal alsó sarokban, miközben azt a benyomást kelti a látogatóban, hogy minden pillanatban szívesen felveszed vele a kapcsolatot.
Nem, hanem egyszerű és olcsó. Egy webchat klienst pofonegyszerű integrálni, a legtöbb szolgáltatás beállítása tokkal-vonóval-átszínezéssel elkészül 15 perc alatt.
Ha lemondunk pár haladóbb feature-ről, akkor havi 10-20 $-nál nem kerül többe a licensz, amit userként fizetünk.
A webchatet akkor is rendkívül előnyös bevezetni, ha sok telefonhívást kapsz, mert a chat működtetése fele annyi erőforrást foglal le kiszolgálói oldalon, mint a telefonok kezelése. Kis gyakorlattal ugyanis egy munkatárs két chat beszélgetést is tud kezelni párhuzamosan, ellentétben a telefonhívással, ami teljesen lefoglalja.
Esetleg nagyon sok hívást kapsz - még akkor is, ha ezt a megoldást telepítetted?
A chat mellett valószínűleg ezt a problémát meg tudod oldani
Lehet, hogy úgy érzed, ez már szinte túl szép.
Érdemes azért pár dologra odafigyelni:
Biztos vagy ebben? Vannak családok, ahol három generációt összefogó chat-csoportban folyik a diskurzus. Különösen a harminc alatti korosztályban pedig teljesen megszokott, hogy vannak párok, akik alig beszélnek, emaileznek, de annyit chatelnek, hogy egy napnyit visszascrollozni már izomlázzal jár a hüvelykujjukban.
A chaté a jövő: ha nem biztosítod ennek lehetőségét a felületeden, akkor egy alapvető kommunikációs csatornáról maradsz le.
Különösen, mivel a chat már nem egyszerű üzenőfal. Ezen a területen hatalmas a technikai fejlődés. Naponta jelennek meg újdonságok: chatbe integrált vásárlási modulok, intelligens chatbotok, mesterséges intelligencia eszközök.
Egy-két éven belül természetes lesz, hogy chaten belül rendelünk ebédet, veszünk repülőjegyet, kötünk kötelező biztosítást. Legyél inkább az elsők, mint az utolsók között!