• Szolgáltatások
    uzleti-igeny-icon Üzleti igény szerint
    • marketing tanácsadás
    • CRM tervezés
    • B2B adatbázis építés
    • CRM optimalizálás
    • ügyfélszolgálat
    • GDPR tanácsadás
    iparag-icon Iparág szerint
    • kiskereskedelem
    • nagykereskedelem
    • üzleti szolgáltatók
    • autóipar
  • A CROME
    Csapat
    Történetünk
    Miért minket válassz?
  • Eredményeink
  • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat
en

Nagy Tyukos Ádám

Cikkek a fenti szerzőtől
Hogyan segítheti a marketing feladataidat a mesterséges intelligencia? Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Hogyan segítheti a marketing feladataidat a mesterséges intelligencia?

Marketing automatizáció Mesterséges intelligencia
2023.03.24.
9 perc olvasási idő

A ChatGPT rendkívül értékes eszköz a marketingben, de ehhez az értékhez csak a megfelelő promptok juttatnak el minket. Megmutatjuk, hogyan kérdezz, és azt is, hogyan értelmezd a választ.

Nagy Tyukos Ádám
Az MI hatása a marketingre, avagy mit hoz a ChatGPT? Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Az MI hatása a marketingre, avagy mit hoz a ChatGPT?

Marketing automatizáció Mesterséges intelligencia
2023.03.08.
7 perc olvasási idő

A ChatGPT nem egy újabb chatbot. Robbanásszerű fejlődés előtt áll, amit az alig 2 hónap alatt 100 millióra duzzadt felhasználó bázis is mutat. Mit tud ez a technológia - és mit nem?

Nagy Tyukos Ádám
Weboldal perszonalizáció, amivel mindenki nyer Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Weboldal perszonalizáció, amivel mindenki nyer

CRM szegmentáció omnichannel
2022.09.07.
8 perc olvasási idő

A perszonalizált weboldal tartalmakat szeretik a vásárlók és jövedelmezőek lehetnek a cégek számára. Mitől ennyire nyerő a perszonalizáció? Ennek jártunk utána.

Nagy Tyukos Ádám
Nehéz eldöntened, hogy melyik ügyfélre mekkora figyelmet fordíts? A customer scoring megmutatja! Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Nehéz eldöntened, hogy melyik ügyfélre mekkora figyelmet fordíts? A customer scoring megmutatja!

rendszer tervezés CRM stratégia
2022.06.21.
8 perc olvasási idő

A customer scoring egy kiváló indikátor, ami megmutatja, hogy az adott lead éppen hol jár a sales funnelben, mit kell vele tenned, hogy konvertáljon, vagy hogy várhatóan konvertálni fog-e valaha.

Nagy Tyukos Ádám
Rendkívül hasznos, de kevéssé használt marketing eszköz: Ez a buyer persona Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Rendkívül hasznos, de kevéssé használt marketing eszköz: Ez a buyer persona

szegmentáció CRM
2022.06.07.
7 perc olvasási idő

A buyer persona segít, hogy célzottabban alakítsd ki a kommunikációdat, az ajánlataidat és ezzel sikeresebben adj el. A jó hír, hogy valószínűleg mindened megvan, hogy felépítsd.

Nagy Tyukos Ádám
Így javíts eDM-jeid kézbesíthetőségén Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Így javíts eDM-jeid kézbesíthetőségén

email marketing szegmentáció
2022.04.21.
6 perc olvasási idő

Napjainkban egy email marketing adatbázis puszta mérete mellett a deliverability is fő szemponttá vált, melynek előfeltétele a gondos szegmentáció.

Nagy Tyukos Ádám
Ügyfélszolgálat a COVID-19 után Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Ügyfélszolgálat a COVID-19 után

Ügyfélszolgálat COVID-19
2020.07.30.
3 perc olvasási idő

A COVID-19 sok változást hozott az ügyfélszolgálatok életébe, nézzük, melyek azok, melyek a járvány után is velünk maradnak.

Nagy Tyukos Ádám
Az első GDPR büntetések tanulságai Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Az első GDPR büntetések tanulságai

Adatvédelem GDPR
2018.11.22.
5 perc olvasási idő

Kiszabták az első GDPR bírságokat, nézzük mik a tanulságok, hogy lehetett volna elkerülni ezeket a büntetéseket.

Nagy Tyukos Ádám
Május 25-én elstartolt a GDPR: ezekre gondoltál? Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Május 25-én elstartolt a GDPR: ezekre gondoltál?

adatvédelem adatkezelés GDPR
2018.10.10.
2 perc olvasási idő

A GDPR még mindenhol frissen lett bevezetve. Cikkünkben számos olyan kapcsolódó területre rámutatunk, amire csak a profik gondolnak.

Nagy Tyukos Ádám
Miért legyen chat lehetőség a weboldaladon? 2.rész Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Miért legyen chat lehetőség a weboldaladon? 2.rész

ügyfélkapcsolat webchat
2018.09.13.
2 perc olvasási idő

A cikk második részében mindenről lerántjuk a leplet, ami a chattel kapcsolatos. Érveink vannak arra az esetre is, ha úgy gondolod, a Te ügyfeleid nem használnák a csevegő alkalmazást.

Nagy Tyukos Ádám
Hogyan teszi az életed jobbá egy marketing stratégia Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Hogyan teszi az életed jobbá egy marketing stratégia

tervezés stratégia marketing
2018.08.30.
2 perc olvasási idő

Időt, energiát, kiadásokat takarít meg Neked egy marketing stratégia. Ha a Te cégednél netán még nincs, bebizonyítjuk, miért érdemes megalkotni.

Nagy Tyukos Ádám
Így bővítsd B2B adatbázisod piackutatással Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Így bővítsd B2B adatbázisod piackutatással

lead generálás adatbázis építés B2B
2018.08.14.
2 perc olvasási idő

Miért érdemes a piackutatáshoz nyúlni, ha B2B adatbázisra van szükségünk és mi mindent nyerhetünk ezzel az eszközzel?

Nagy Tyukos Ádám
Miért legyen chat lehetőség a weboldaladon? Nagy Tyukos Ádám Nagy Tyukos Ádám Ügyfélkapcsolati vezető

Miért legyen chat lehetőség a weboldaladon?

ügyfélkapcsolat webchat
2018.08.02.
2 perc olvasási idő

Nem lehet eléggé hangsúlyozni a chat fontosságát. A csevegő alkalmazás remekül működik, növeli a hatékonyságot és az eladásokat. Hogy pontosan miért?

Nagy Tyukos Ádám
Tetszik a cikkünk?
Információra szomjazol?
Akkor iratkozz fel hogy mindig frissen meríthess blogunkból!
Itt találod adatkezelési tájékoztatónkat.
Címkék
adatbázis építés adatkezelés adatvédelem B2B COVID-19 CRM email marketing GDPR lead generálás marketing Marketing automatizáció Mesterséges intelligencia omnichannel online marketing rendszer tervezés stratégia szegmentáció tervezés ügyfélkapcsolat Ügyfélszolgálat videocall webchat weboldal
Jogi közleményAdatkezelésImpresszumInformációbiztonság
Copyright © 2011-25 Crome Communication Kft.
arculat és webfejlesztés: PW Studio
Szolgáltatások
vissza
Üzleti igény szerint
  • marketing tanácsadás
  • CRM tervezés
  • B2B adatbázis építés
  • CRM optimalizálás
  • ügyfélszolgálat
  • GDPR tanácsadás
Iparág szerint
  • kiskereskedelem
  • nagykereskedelem
  • üzleti szolgáltatók
  • autóipar
A CROME
vissza
Csapat
Történetünk
Miért minket válassz?
Eredményeink
Blog
Karrier
Kapcsolat
en